چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟

چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟

چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ یکی از سؤالاتی است که بسیار از متقاضیان فیلر لب در ذهن خود دارند. فیلر لب به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ژل‌هایی است که بسیاری از افراد به سراغ آن می‌روند. فیلر لب به دلیل نتیجه ظریفی که به بار آورده است بسیار محبوب شده است. امروزه فیلر لب با هدف‌های متنوعی اعم از آب رسانی لب‌ها، برطرف کردن عدم تقارن لب‌ها، حجیم کردن لب‌ها انجام می‌شود. تمامی این موارد نیازمند به سی سی‌های دقیقی هستند که در صورتی که شما به سراغ متخصص این حوزه بروید می‌توانید به هدفی که در سر دارید برسید.

اما سؤال اصلی این است که چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ این امر کاملاً به لب هاب فرد و هدفی که در سر دارد تعیین می‌شود. اما به صورت کلی شروع تزریق از 0.5 سی سی شروع خواهد شد. بهترین پزشک در این حوزه قبل از شروع به تزریق در خصوص گزینه‌هایی که شما پیش پای خود دارید صحبت خواهد کرد و مقداری که نیاز است را به شما پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این موضوع شما برای به دست آوردن هدف خود ممکن است نیاز به چندین جلسه درمانی باشید.

مراقبت-های-بعد-فیلر-لب

برای تزریق فیلر لب چند سی سی فیلر لازم است؟

چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ سؤالی است که قصد پاسخ به آن را داریم! میزان سی سی مورد نظر متقاضیان برای تزریق لب‌ها با توجه لب‌های متقاضی تعیین خواهد شد. معمولاً برای لب‌هایی که وضعیت مناسبی دارند پزشک به سراغ تزریق 1 سی سی خواهد رفت. این در حالی است که اگر افراد لب‌های خاصی را در نظر داشته باشد با توجه به تشخیص پزشک ممکن است نیاز به 2 سی سی داشته باشند.

چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ سؤالی است که وضعیت فک و چهره متقاضی آن را پاسخ خواهد داد. کمترین میزان فیلری که می‌تواند باعث تغییر فرم لب شود برای لب‌های بالایی و پایینی 1 سی سی می‌باشد؛ این در حالی است که بیشترین میزان برای تزریق تا به امروز مشخص نشده است.

00:59
truncate dir-rtl

تزریق فیلر لب

چند سی سی برای پروتز لب نیاز است؟

بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که برای شروع تزریق فیلر لب از 0.5 سی سی شروع کنید، به خصوص اگر برای تزریق اولین بار است که اقدام کرده‌اید. برخی از متقاضیان هستند که برای دستیابی به هدف خود نیازمند به سی سی بیشتری هستند. اما بهتر است به صورت یکجا تزریق زیادی را انجام ندهید و به تدریج تزریق را انجام دهید تا بتوانید حجم نهایی که در نظر دارید را به دست آورید.

نمونه کار فیلر لب

چند سی سی فیلر لب برای من لازم است؟

برای آن که شما بتوانید به هدفی که در سر دارید در خصوص تزریق لب باید به سؤال چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ پاسخ دهید و در خصوص آن با پزشک خود مشورت داشته باشید. میزان مورد نیاز شما از 0.5 سی سی شروع و تا 3 سی سی می‌تواند متغیر باشد. بدون شک پزشک باید در خصوص میزان مورد نیاز شما برای تزریق فیلر با شما مشورت داشته باشد تا بتواند بهترین میزان را برای شما انتخاب و تزریق کند. اما قاعده کلی به شرح زیر است:

  • تزریق 0.5 سی سی فیلر در لب بالا یا پایین

در صورتی که شما قصد داشته باشید تنها لب‌های پایین و یا بالای خود را برجسته کنید نیازمند به 0.5 سی سی خواهید بود تا بتوانید به نتیجه‌ای که در سر دارید برسید. این میزان به منطقه‌ای که شما در نظر دارید برجسته کنید تزریق می‌شود و باقی مانده آن نیز برای قرینه کردن لب‌ها و رفع ایرادات لب استفاده می‌شود.

  • تزریق 1 سی سی فیلر لب

در صورتی که شما قصد دارید به صورت هم زمان لب بالایی و پایینی خود را برجسته کنید و آن‌ها را حجیم‌تر کنید تنها نیاز به 0.5 سی سی نخواهید داشت زیرا کافی نمی‌باشد! برای حجیم کردن لب‌های خود به صورت هم زمان نیازمند به 1 سی سی فیلر لب هستید.

  • تزریق 0.5 سی سی فیلر برای جوان سازی لب

افرادی که قصد دارند تنها یک تغییر بسیار کوچک و ظریفی در لب‌های خود ایجاد کنند می‌توانند به سراغ هیدراته کردن و ترمیم لب‌های خود بروند. برای این هدف نیز تنها نیازمند به 0.5 ایل 0.7 سی سی می‌باشید. به این نکته توجه داشته باشید این درصد به هیچ عنوان چشمگیر نخواهد بود، حتی اطرافیان شما نیز متوجه این تغیر نخواهند شد. این در حالی است که با این هدف شما می‌توانید به صورت نامحسوس چهره خود را جوان‌تر و هیدراته کنید.

00:59
truncate dir-rtl

لیفت لب با فیلر ارگانیک

نتیجه گیری

تزریق فیلر لب یکی از بهترین گزینه برای افرادی است که لب‌های آن‌ها ایرادات متنوعی دارد و حتی افرادی که از حجم آن ناراضی هستند. برای تزریق ژل به لب باید به سؤال چند سی سی فیلر برای لب نیاز است؟ پاسخ دهید و با پزشک خود در خصوص هدفی که در سر دارید صحبت کنید تا با توجه به چهره و فک شما بهترین میزان را برای شما انتخاب کند. حجم فیلر برای تزریق از 0.5 تا 3 سی سی می‌تواند متفاوت باشد.

سوالات پرتکرار:

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *