تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق فیلر لب روسی

منظور از “لب های روسی” همیشه لب های پر و حجیم و خوش فرم هستند. علاوه بر این، احتمالاً الهام بخش پزشکان حوزه زیبایی، که به تزریق فیلرهای لب روسی با اسید هیالورونیک علاقه دارند، عروسک های ماتریوشکا روسی می باشد. امروزه تزریق ژل لب مدل روسی میان افراد به ویژه هنرپیشه های هالیوودی در حال افزایش است. این مدل لب می تواند تاثیر زیبایی چهره شما را دوچندان کند.

عکس-فیلر-لب-روسی

یک نکته که جالب است بدانید!

به نقاشی های ملی رسیه نگاه کنی. لب های عروسک های تودرتو روسی به شکل یک کمان شده و در قسمت مرکز لب ها، حجیم و پر می باشد. بنابراین پزشکان پوست و مو سعی می کنند تزریق فیلر لب را تقریباً به همین روش انجام دهند. آیا به نظر شما اینطور نیست؟

لب های روسی معمولاً با قسمت بالایی لب ها که کمی رو به بالا هستند، مشخص می شوند. این امر ظاهری عروسکی به چهره می دهد و شباهت به ماتریوشکای ملی روسیه را افزایش می دهد. در واقع چهره افراد را زیباتر و زنانه تر می کند. برای اینکه “لب های روسی” متناسب به نظر برسند، پزشکان زیبایی تا حد ممکن با ظرافت کار می کنند و نه تنها به شکل دهی و حجم دادن به لب ها، بلکه به خصوص در قسمت بالایی لب ها نیز مرز شفافی را حفظ می کنند.

*ماتریوشکا عروسک تو در توی کشور روسیه، مجموعه ‌ای از عروسک های کوچک‌ شونده است که به ترتیب داخل دیگری قرار می‌گیرد.

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

حجیم کردن لب به روش روسی که به آن لب های روسی نیز گفته می شود، یک تکنیک تزریق زیبایی است که به آرامی حجم لب های شما را افزایش می دهد تا لب های شما سفت تر و پرتر دیده شود. مانند حجیم کردن لب های سنتی، این روش ظاهر طبیعی تری به آن ها می بخشد، که آن را برای تزریق به لب ها توسط فیلرها ایده آل می کند.

تزریق ژل لب مدل روسی که سال ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، اخیراً بسیار محبوب شده است و توسط شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که بسیاری از مدل‌ها به این اصلاح زیبایی متوسل می‌شوند، به چشم می خورد.

روش فیلر لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از بیماران ممکن است کمان لب cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است.
برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

نمونه کار فیلر لب روسی

نمونه-کار-فیلر-لب-روسی
عکس-ژل-لب-مدل-روسی

موارد منع تزریق ژل لب مدل روسی

برخلاف تصور عموم، روش حجیم کردن لب تنها خطر آلرژی بسیار پایینی دارد، که در صورت استفاده از روش فیلر لب روسی، آلرژی به حداقل می رسد. در واقع، این روش به دلیل استفاده از اسید هیالورونیک، ماده ای که توسط بدن تولید می شود، طبیعی تر است.

هر آنچه که باید در مورد تکنیک فیلر لب روسی بدانید

برای افزایش حجم لب از یک یا چند فیلر پوستی مانند Restylane یا Juvederm برای برجسته کردن و حجیم کردن لب ها استفاده می کند. با این حال، برای افزایش بیشتر در اندازه کلی و برجستگی لب ها انجام می شود و از آنجایی که فیلر ها به‌جای عمودی به‌ صورت افقی تزریق می‌شوند، بزرگ‌ کردن سنتی لب ‌ها نیز تقریباً به طور یکنواخت اندازه لب ‌ها را افزایش می‌دهد، چیزی که برخی از بیماران آن را دوست ندارند.

 از طرف دیگر، روش ژل لب روسی، بهبود عمودی در کانتور لب را هدف قرار می دهد و توجه بسیار دقیقی به کمان شکل شدن لب ها دارد. بنابراین چیزی که به دست می‌آورید لب ‌هایی شبیه عروسک است.

بنابراین، کاری که تکنیک لب روسی دقیقا انجام می‌دهد این است که کمان را برجسته می‌ کند و به جای حجم کلی، بر ارتفاع لب (مخصوصاً در مرکز) تمرکز می‌کند تا شما آن ظاهر دلخواه را به شکل قلب بدون برآمدگی به دست آورید. همچنین در این روش شما یک مرز متمایز خواهید داشت که توجه به طور طبیعی به مرکز لب های شما جلب می شود. این تکنیک تزریق ژل لب باعث می‌شود که لب‌های شما به خودی خود عالی به نظر برسند، اما همچنین آن‌ها را نسبت به بقیه قسمت‌های صورت شما متناسب می‌ کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

در حین تکنیک روسی به جای تزریق حجم بیشتری از فیلر پوستی به لب ها و سپس ماساژ و پخش آن، نواحی بیشتری از لب ها با حجم کمتری از محصول تزریق می شود. (و همانطور که در بالا ذکر شد، این کار را با تزریق های عمودی انجام می دهد، نه افقی.)

 اما در اینجا یک نکته منفی وجود دارد: نقاط تزریق بیشتری مورد نیاز است، کمی ناراحتی و درد بیشتر احساس می شود و کبودی و تورم خفیف ممکن است رخ دهد. این امر به خودی خود به سرعت ناپدید می شود.

ضمنا توجه کنید که در این روش از همان فیلر های روش سنتی استفاده می شود و فقط نحوه تزریق و نوع تکنیک است که اهمیت و تفاوت دارد. مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی عبارتند از :

  • خودداری از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین
  • خودداری از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات
  • مصرف منظم دارو یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک
  • استفاده از کمپرس یخ پس از انجام تزریق لب روسی برای از بین بردن تورم و کبودی
  • خودداری از دست‌کاری، اعمال فشار و یا مالش منطقه تزریق شده

قیمت ژل لب مدل روسی چقدر است؟

قیمت ژل لب روسی در کلینیک‌های مختلف با توجه به نوع خدمات ارائه شده و دستمزد پزشک متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر برند ژل لب استفاده شده و مقدار حجم ژل مورد نیاز تاثیر مستقیمی در قیمت ژل لب روسی دارد. از همین جهت نمی‌توان برای هزینه ژل لب روسی قیمت واحد و مشخصی را عنوان کرد.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل لب و دریافت مشاوره می توانید شماره خود را در فرم زیر وارد نمایید.

نام و نام خانوادگی
موبایل
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجددا ارسال نمایید
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *