بوتاکس خط اخم و پیشانی

بهترین روش از بین بردن خط اخم و چروک پیشانی

قبل-از-بوتاکس-خط-اخم

محبوب ترین ناحیه استفاده از بوتاکس، پیشانی و خط اخم صورت است. بوتاکس با شل کردن ماهیچه های مختلف صورت، از پیشانی تا گردن، می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند و منجر به صاف شدن و جوان شدن ظاهر کلی پوست شود. بوتاکس خط اخم و پیشانی به دلیل تاثیر به سزای آن در صورت از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعد-از-بوتاکس-خط-اخم

در این ناحیه از صورت به دلیل حرکات عضلات صورت و به خصوص اخم کردن، شاهد چین و چروک‌های هستیم که علائم پیری و افزایش سن را در چهره تشدید می‌کنند. بوتاکس خط اخم و پیشانی یک روش متداول برای جوانسازی پوست و بازگشت زیبایی به چهره است.

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس در واقع سم بوتولونیوم است که موجب فلج شدن و شل شدن عضله می‌شود. این سم کانال‌های عصبی عضله تحت تزریق را مسدود کرده و از این طریق آن را تا حد زیادی بی حرکت و شل می‌کند. بنابراین با تزریق بوتاکس پوست صاف و بدون خط و خطوط می‌گردد.

استفاده از بوتاکس تنها برای از بین بردن خط اخم و پیشانی نیست و امروزه از بوتاکس در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. کاربردهای بوتاکس در دو دسته درمانی و زیبایی قرار می‌گیرد که بوتاکس خط اخم و پیشانی از کاربردهای زیبایی آن به حساب می‌آید.

همچنین با تزریق بوتاکس می توان از تعریق بیش از حد برخی نواحی مثل کف پا، کف دست و زیر بغل جلوگیری کرد.

جدول قیمت بوتاکس

بوتاکس خط احم و پیشانیتوضیحات
نقاهت ندارد
درد ندارد
نوع برند مصپورت، دیسپورت و …
هزینه1/000/000 تا 3/000/000 میلیون تومان
ماندگاری 3 تا 9 ماه

بوتاکس در کدام نواحی صورت تزریق می شود ؟

بوتاکس خط اخم

یکی از این قسمت های پر طرفدار تزریق بوتاکس خطوط اخم یا بین ابروها می باشد. خطوط اخم، چین های عمودی هستند که بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی برای افراد ایجاد می کنند. این بخش از صورت، یک منطقه بسیار موثر برای استفاده از بوتاکس است. دکتر پوست و مو با تجربه و زبردست می تواند خطوط اخم روی پیشانی را بهبود بخشد و در نتیجه ظاهری جوان تر، شاداب تر و آرام تر به شما هدیه کند.

بوتاکس-خط-اخم-

اگر خطوط اخم عمیق باشند، پزشک احتمالاً درمان با تزریق فیلر را در ترکیب با تزریق سم بوتولینوم یا بوتاکس توصیه می ‌کند، که روشی بسیار مؤثر برای پر کردن و صاف کردن ناحیه پیشانی به طور همزمان است.

اگر هنوز به دنبال بهترین پزشک تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک خود هستید، به سایت ما نگاهی بیندازید که در آن نکات بسیار خوبی را در مورد چگونگی تزریق بوتاکس به اشتراک می گذاریم.

بوتاکس پیشانی

خطوط پیشانی که به عنوان چین و چروک پیشانی نیز شناخته می‌شوند، با افزایش سن بیشتر نمایان می‌شوند. خطوط بیش از حد روی پیشانی شما می تواند ظاهری پیر به صورت و پوست بدهد.

اگر شروع به دیدن آثار چین و چروک در اواخر دهه 20 یا اوایل 30 سالگی کرده اید، بهتر است گزینه های درمانی پیشگیرانه را بررسی کنید. هر چه بیشتر برای رفع چین و چروک های پیشانی خود صبر کنید، دستیابی به بهترین نتایج ممکن دشوارتر خواهد بود.

بوتاکس-پیشانی

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب ناشی از نور خورشید یا سیگار کشیدن نیز می تواند منجر به ایجاد چین هایی شود که عمیق تر و درمان آن دشوارتر است. تزریق بوتاکس می توانند اثر چین و چروک پیشانی را کاهش دهند اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرند.

در طول مشاوره، پزشک شما ممکن است ترکیبی از بوتاکس و درمان دیگری مانند تزریق فیلر پوستی، میکرونیدلینگ و… را توصیه کند. اگر مایلید در مورد چگونگی خلاص شدن از شر چین و چروک پیشانی با بوتاکس بیشتر بدانید، به خواندن این مطلب ادامه دهید زیرا اطلاعات سودمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بوتاکس بینی

در قسمت بالای بینی خطوطی هستند که هنگام چروک شدن بینی ظاهر می شوند. مثلا وقتی چیزی را بو می کنیم.

تزریق دقیق بوتاکس در دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. یک پزشک باتجربه باید تزریقات را انجام دهد زیرا اگر به درستی انجام نشود، لبخند شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. همچنین جهت لیفت نوک بینی می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد.

بوتاکس-بینی

بوتاکس چشم گربه ای

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می توان از آن برای لیفت ابروها و کشیدگی چشم استفاده کرد. این روش که ” لیفت چشم” یا “چشم گربه ای ” نامیده می شود، بایستی توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام شود تا پلک های افتاده را لیفت کند. و فاصله ابرو و چشم به خوبی حفظ شود. اثرات پیری می تواند باعث افتادگی ابرو و افتادگی پلک و چشم شود.

بوتاکس-لیفت-چشم-و-ابرو

بوتاکس چین و چروک پنجه کلاغی چشم

ظاهر خطوط ریز یا «پنجه کلاغی» در گوشه ‌های بیرونی چشم و وجود آن ‌ها حتی زمانی که لبخند نمی ‌زنید، اغلب با افزایش سن مرتبط است. با این حال، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است. با ارزیابی دقیق، تزریق‌ بوتاکس در این ناحیه نیز می ‌تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند اثری که می‌ تواند چشم ‌ها را کوچک ‌تر نشان دهد.

بوتاکس-پنجه-کلاغی-چشم

بوتاکس زیر چشم (محل اشک)

با استفاده از بوتاکس می توان چین های ریز زیر چشم را صاف کرد. با این حال، پزشک باید به این منطقه با احتیاط نزدیک شود. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. اگر بیش از حد استفاده شود، یا تزریق نادرست انجام شود، ممکن است منجر به افتادگی شدید پلک پایین شود.

اگر می‌خواهید به رفع چین و چروک زیر چشم بپردازید، یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی، یا ناحیه اشک پس ممکن است درمان متفاوتی نسبت به سم بوتولینوم مؤثرتر باشد یا می توان در ترکیب با آن استفاده کرد. به عنوان مثال، زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در ناحیه فرورفتگی اشک ایجاد می شود، به این معنی که تزریق فیلر های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. پزشک شما می‌تواند در طول مشاوره بهترین روش درمانی را برای نگرانی شما راهنمایی کند.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس خط اخم و پیشانی

این روش زیبایی مانند تزریق ژل لب نیازمند رعابیت یکسری مراقبت ها می باشد که عبارتند از :

  • تا ۶ ساعت اول بعد از تزریق نخوابید و از برداشتن وسایل سنگین خودداری کنید.
  • روز اول و دوم پس از تزریق بوتاکس، از کارهایی که باعث گرفتگی می شود مانند نوشیدن الکل، ورزش سنگین، سونای بخار و جکوزی، ایستادن کنار اجاق گاز و باربیکیو و … خودداری نمایید.
  • شب اول بعد زا تزریق بوتاکس خط اخم و پیشانی طاق باز بخوابید
  • تا یک ماه بعد از تزریق بوتاکس خط اخم و پیشانی تاتوی ابرو نکنید.
  • از خاراندن محل تزریق، ماساژ دادن، بند انداختن، لیف و کیسه کشیدن ، با حوله فشار دادن و با ماساژ کرم مالیدن تا چند روز خودداری کنید.
  • تاثیر بوتاکس بعد از سه روز آغاز و بعد از 14 روز به ماکسیسم خود می رسد.
  • برای ترمیم اولبئتاکس خود دو هفته بعد از تزریق و ترمیم دوم بعد از سه ماه از اولین تزریق مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *